Spice-Shop-urile au zilele numarate.
decembrie 14, 2009 la 01:00 | Publicat în De ale mele | 61 comentariiEtichete: Droguri pentru copii, Extazy, Magazine de droguri, Magazine inchise, Maria, Marijuana, Spice-shop-uri, Spice-uri Online
In sfarsit ! Ca sa incep asa. Acele tampenii care vindeau tot felul de
plante cu efecte halucinogene mai mult sau mai putin cu acelasi efect ca
al unor droguri adevarate, isi vor inchide in curand usile. Un cunoscator
( oarecum ) al adevaratelor droguri nu vede in aceste prostii de la
Spice-uri altceva decat niste MIZERII. Nicte mizerii cu care N copii au
ajuns si cu banii luati, si internati prin spitale, si batuti de parinti ( ultima
parte chiar e nasoala ) din cauza ”euforiei asteia de moment care
cuprinsese tineretul romanesc de ceva timp.
Am aflat ceva mai devreme ca in Parlament de deja trimisa o lege spre
aprobare, care interzice acest gen de magazine, datorita riscului
ridicat pe care unele substante le au. NU INTELEGETI GRESIT ! NU AU
efect de DROG ! NU AU EFECTUL ORIGINAL AL DROGULUI, ci dau o
stare asemanatoare efectului pe care il produce Marijuana de exemplu
( cunoscuta si sub numele de Maria ). INSA acea stare e produsa de
niste SUBSTANTE CHIMICE care se regasesc in acele plante, substante
adaugate in mod CHIMIC in laboratoare.
Va pot spune din surse sigure ca in Galati e si mai gri treaba asta cu
Spice-urile. ”Pe surse” va pot spune ca prin Septembrie anul asta
fusesera inchise foarte multe dintre ele, procurorul intocmind dosare
penale pt fiecare proprietar in parte. Insa asa cum spunea, cand au
ajuns cu dosarele la Judecatorie, nu au avut ce sa le faca pt ca NU
exista inca un cadru legal in care sa-i clasifice. Situatia insa se va
schimba.
Tin sa le spun PROSTOVANILOR care dadeau pe un asa zis ”joint”, cate
60-70 RON din acele magazine ( care aveau un efect care-i putea baga
in spital, asa cum s-a intamplat in multe cazuri ), ca un joint adevarat
de Maria se vinde in realitate cu MAXIM 45 RON. In functie de cat de
uscata e frunza, si calitate (Maroc,AM.S,Turcia samd). Tot
PROSTOVANILOR ma adresez cand le spun ca
acele rahaturi care chipurile au efect asemanator Extazy-ului, si care
costau in jur de 100-150 RON, nu sunt altceva decat produse
chimice ( de asta ati ajuns atatia prin spitale ) care sa va induca
starea de ameteala si euforie. Sa va mai spun si ca pastila de Extazy se
vinde in realitate cu MAXIM 20 Euro ?
O sa se intrebe lumea : ” Bine bine, da tu de unde stii ? ”. Chestia cu
ce se intampla in acele Spice-uri stiu de la cineva care se ocupa cu
inchiderea lor. Chestia cu realitatile… Ei bine, de aia e scris acolo :
”EU..cel simplu”
61 comentarii »
RSS feed for comments on this post. TrackBack URI
Lasă un răspuns
Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.
Iti dai seama cati copii „culi” or sa fie dezamagati pana peste cap din cauza asta?
Cred ca o sa asistam la sinucideri in masa in randul idiotilor de 14-15 ani. Or sa redevina niste tocilari care fumeaza tutun…
Intr-o nota mai serioasa acum, foarte bine ca se inchid.
Comment by Gabi— decembrie 14, 2009 #
Sunt De aceasi parere ca si tine Gabi.
De stanga sau de dreapta ?
Comment by Florin— decembrie 14, 2009 #
Si extasy e tot din chimicale.
Comment by Tavi Moromete— decembrie 14, 2009 #
Da, dar ala din Spice-uri nu e pe bada de MDMA. E pe baza de niste cacaturi nasoale periculoase. Nu ca MDMA-ul nu ar fi nasol, dar nu are efectele toxice pe care le are alea din Spice-uri
Comment by Florin— decembrie 14, 2009 #
ironic,dar cacaturile alea de la spice sunt legale,iar marijuana e ilegala
Comment by Theo— decembrie 15, 2009 #
Greu cu drogurile astea :P. Propunerea lui Basescu ar merita, canabisul sa fie legalizat. Si in legatura cu ce zice multe persoane ,,Daca bagi iarba, sigurat o sa treci si la altceva”. :)) si parerea mea este ca omul face ce doreste, daca vrea sa bea sigurat o sa bea, daca vrea sa fumeze la fel, daca vrea sa treaca de ma Marijuana la hero inseamna ca ori este pros, ori nu gandeste.
Comment by presazice— decembrie 15, 2009 #
deci tu nu ai o treaba cu astea :))) eu fumez de 26 luni marijuana si nu am trecut la altceva , pt k altceva e cu totul altceva , asa k astia cu berea in mana tineti-va parerile pentru voi 🙂 !!
Trb sa se inchida neaparat spice-urile astea .. am luat si eu praf din ala de curiozitate .. pot sa spun k e senzatie f interesanta dar …. te duci pe apa sambetei , te distruge pe plan psihic , fizic si financiar in cele din urma 🙂
Comment by zaKKK— ianuarie 13, 2010 #
@presazice :exact…teoria „gateway drug”,care e o mare tampenie
Comment by Theo— decembrie 16, 2009 #
oameni ca tine trag tara in jos! inainte de a publica un articol,incearca sa te si interesezi, faptul ca ai un amic care le inchide nu te face pe tine atotstiutor.in primul rand,nimeni nu dadea 60-70 ron pe un joint,ci pe o cantitate din care se faceau mai multe jointuri. 45 ron nu costa un joint de iarba,ci un gram. 100-150 ron nu dai pe o pastila gen extasy la spiceshop,ci pe 5,repet,pe 5,nu pe una!!! sa ii lasam pe oameni sa experimenteze,asa o sa invete ce e mai bun. oricum,concluzia e ca nu o sa se intrebe nimeni de unde stii,pentru ca ai aratat ca nu stii nimic.
Comment by name— ianuarie 10, 2010 #
Sunt MANDRU sa stiu ca de asta e tara trasa in jos. Adica eu sunt ( sau ma rog, aia care nu stiu preturile din Spice-uri ) piedica impotriva
”MODERNIZARII ROMANIEI ” . Pai tu crezi ca asta era esenta ? Ca de fapt erau 5 si nu una sau mai stiu eu ce cantitati ? Problema era ca lumea dadeam bani pe niste PROSTII umfland buzunarele unor cocalari cu lant gros si ghiul la mana. Iar altii ( plozi fara creier ) ajungeau de cele mai multe ori pe patu de spital. Din Marijuana , nu se ajunge la spital ( decat in cazuri EXTREEEMEEE ). Ceea ce nu e valabil pt mult-laudatele tale ”produse” din spice-uri.
De fapt ai scos in evidenta mentalitatea romanului de a intelege democratia. Tipic Romanesc. Importam TOT ce e nasol. Copiem mizeriile occidentale gen : ” E cOOOL ca la 15 ani sa fumezi / inghiti / prizezi / detergenti din SPICE-uri ” E COOOOLL.. Lumea experimenteaza si alege.. Ai drepate. E COOOL ! Iti doresc sa foloseasca plodul tau ( daca ai. Da sa treaca si la ceva mai serios gen hero si Speed, si sa treaca prin cateva sevraje, sa il privesti, sa vezi ce COOL ti se pare atunci )
Comment by Florin— ianuarie 10, 2010 #
[…] Ei bine, aceasta substanta vanduta LEGAL in celebrele ”Spice-uri” a facut in ultimele zile, 5 morti in Bucuresti. Asta din mortii stiuti. Ei bine, cineva cu cateva posturi in urma, imi spunea cum trag eu ROMANIA in jos prin postul meu ”neinformat&#… […]
Pingback by Special Gold omoara tinerii din Bucuresti ! « World Changed— ianuarie 12, 2010 #
Man…eu is din bucuresti adevarul e ca sunt rele dar tu faci prea mult caz..adica de ce te intereseaza pe tine ce fac altii si mai usor cu vorbitul de hero ca pana nu incerci nu ai cum sa vb despre ea…se stiu atat de multe despre dava, dar ai fumat macar un cui de dava? ca sa vezi unde ajungi..si ma rog nu asta voiam sa zic…ideea e ca eu sunt din Bucuresti nu stiu de unde esti tu dar nu a murit nimeni din cate stiu eu…au ajuns prin spitale si nu au ajuns dincauza ca alea sunt toxice(sunt si toxice grav de tot) ci dincauza ca spiceurile tzi-o dau fix in cap iar ei fiind teribilisti baga mult si dupaia se tripeaza unul pe altul pe rauri se tripeaza si suna la salvare si cand te vezi si in salvare rupt in gura pe wild sau ninja :)) oricui i sar face rau si gata e vina spiceului nu ca bagi tu ca terminatul si nu stii sa te tripezi frumos…Sfat, cand fumati tripativa pe love.Pace..si vezi ca dava-ua e un varf de munte pe care il ating multi..alti nu coboara dar sunt si altii care se stapanesc, drogurile nu provoaca dependenta fizica ci doar psihica…cel putin asta cred eu din cate am incercat nimic nu mi-a provocat dependenta nici prea vestita provocatoare pe care o tot invoci, pace (again) Jah,Jah bless!
Comment by HateSpice— ianuarie 19, 2010 #
Sper ca nu te refereai la mine cand spuneai ” mai usor cu H-ul ca nu ai de unde sa stii pana nu o faci ”. Ei bine amice, afla ca mi-a murit prima prietena din cauza asta, asta dupa ce amandoi o luasem pe calea asta. Ea avea 18 ani cand a murit. Asta se intampla acum 5 ani cand in RO nici nu exista termenul de SPICE SHOP. Asa ca nu fa afirmatii pe care nu le poti sustine.
Comment by Florin— ianuarie 21, 2010 #
bai sincer … ierburiile de la spice sunt prostii am fumat aproape zilnic timp de 2 ani maria .. nici nu se compara dar sunt mai ieftine si mai usor de facut rost asta daca esti vreun tocial fara prieteni ;)) … singurele care au un efect care sa merite sunt prafuriile …asta tiinand cont ca la noi in tara coca nu se gaseste pura ci doar cu 10 , 15% … dar da sunt periculose ptr ca dreq stie ce baga aia in ele si ce efecte au … dar pana la urma si daca ajung ilegale … tot o sa fie vandute … deci .. pnm .. nu vad rostul .. asa macar avem mai putini puscariasi 🙂
Comment by Smoky— ianuarie 12, 2010 #
Smoky, app de ”prafurile” din spice-uri, uite in articolul de azi vorbesc putin de ultimele 5 victime din Bucuresti
Intradevar cocaina la noi se gaseste greu, e foarte scumpa si de obicei e in puritate scazuta. Daca pentru a te aproviziona cu Maria e destul sa ai cateva cunostinte ” de cartier”, in cazul drogurilor ”grele”, e nevoie de cunostinte mai mari, se SERIOASE. Se vorbeste despre seriozitatea dealer-ului in anumite cercuri. Se stie ca ”ALA” nu-ti vinde porcarii ( acea puritate scazuta de care vorbeai, si restul tot felul de adaosuri ), insa acele relatii sunt destul de greu de realizat. In ciuda faptului ca se vorbeste MULT despre cele droguri, adevarul e ca Romania nu este considerata o tara CONSUMATOARE ci una de TRANZIT. Daca e sa ne comparam chiar si cu Europa, suntem ”mici copii” cand vine vorba de consumul de heroina sau cocaina sau derivate.
Cel mai bine e sa nu faci pasul de a incerca ”ceva mai tare” pentru ca nu se stie niciodata.. e posibil sa-ti placa. Cine nu a trecut prin asa ceva, nu are cum sa inteleaga..
Comment by Florin— ianuarie 12, 2010 #
am fumat iarba de cel putin 12 ani dar m-am lasat de 2 ani si credetima ca singura problema a fost aceea ca nu ma puteam concentra destul de bine asupra unor lucruri mai dificil de facut
P.S. acum mai bag cate 1 joint cu prietenii 1 data la 3-4 luni
Comment by gix— ianuarie 14, 2010 #
sincer sa va zic si eu cu priteni mei suntem consumatori de acele SPICE-uri si mie mi sa facut cred de vreo 3 usa 4 ori rau de la acele CACATURI dar sper sa nu fie un dezastru pt adolescenti inraiti de SPICE-uri sa nu recurga la droguri ilegale vb de MARIA …. COCA …. si alte injectabile :|. eu am zis trag din acele spice-uri pt ca sunt legale si nu creaza dependetza dar cand am vaz compozitia lor si efectele asupra tah parca te speri 😐
Comment by cristian— ianuarie 23, 2010 #
cine da banii pe cacaturi din spice shop e prost si punct.
fumez maria de mai bine de 4 ani si niciodata nu m-am tripat aiurea, nu mi-a fost rau….. si am fumat mult si in cantitati mari deodata. am incercat si de fumat din spice shop si asta pana sa fie magazine prin tot orasul… dadeam comanda pe net si atunci pot zice ca erau mai oki…pe urma s-a facut o moda, a inceput sa iasa banul si s-a facut o afacere mizera din asta; au inceput sa scoata din ce in ce mai multe produse care sa ti-o dea cat mai hardcore sa-ti rupa capu… cat mai multe chimicale bagate pt un efect mai puternic. nu sunt genu de pers care o arde aiurea, „stiu sa fumez” ca sa zic asa si niciodata nu m-am panicat sau tripat naspa… eh de la astea mi s-a facut atat de rau ultimele dati cand s-au rugat niste amici de mine sa fumez incat acum imi e frica sa mai fumez si maria. asa k daca tot sunteti doritori de senzatii tari, cumparati frate the real deal… bagati lsd, ecs, coca… sunteti disperati, nu puteti sa va simiti bine si fara, strofocati-va si faceti rost de ceva ca lumea… nu umflati buzunarele unor idioti care stiu cat de periculoase sunt cacaturile astea.
ahhhh si apropo de sarea de baie… bagati frate.. ca substanta din ea nu mai poate fi eliminata din corp cu nimic… prin nimic, acolo ramane….si ataca inima, rinichii… 😉
Comment by Fen— ianuarie 25, 2010 #
frate omu are dreptate,mai bn incerci un extasy,un mitszubishi,un rolex,coca chiar daca nu e puritate asa cum am vrea noi,e totusi mai buna,mai bn incerci mdma decat rahaturile alea de pastile legale,si da,mai bn fumezi iarba decat alte cacaturi gen: bonsai sau strong! intradevar se gasesc mai greu dar nu sunt atat de nocive
Comment by alina— ianuarie 26, 2010 #
fratee jur ca abea astept sa se inchida mizeriile astea de magazine. prea multi copii ajung din ce in ce mai rau . nu este vb de noi cei mari de ani, cat este vb de teribilistii de 15 16 s.a care fura de la parinti chiar, ca sa isi cumpere ceva de la spice. sa dus dreacu Romania , asta ne mai trebuia frate si spiceuri ca in rest le avem pe toate :)). pana sa apara astea numai era panica de nimic.
Comment by Junky— ianuarie 29, 2010 #
bai..treaba sta altfel..:)) extazy e de fapt ecstasy :))…si se gaseste de obicei la 50-60 d ron..o pastila.. aici vorbesc despre rolex verde rolex roz..! Un gr. de „verde” este 60 ron..si e un verde bun.. la magazinele astea exista si produse care inlocuiesc cu destul de mult succes unele droguri :)! un rolex verde..poate fi inlocuit cu un pill (neuro trance) un gr. de verde poate fi inlocuit cu unul de ninja. Intradevar drogurile originale sunt mult mai „sanatoase” dar daca nu ai de unde face rost pe moment de asa ceva..poti recurge la legale.. pace !
Comment by vassi— ianuarie 31, 2010 #
aaa..si inca ceva … florin..nu te mai da specialist..:)..esti un pustan fara opinie !
Comment by vassi— ianuarie 31, 2010 #
Asa e. Pustan care le 17 ani printr-o conjuctura nefericita ajunsese dependent de niste cacaturi mult mai nasoale, un pustan caruia i-a murit persoana de langa el din cauza cacaturilor astea, un pustan care acum la 23 de ani, are un copil de 1 an. Da ce sa fac, ma inclin in fata vastei tale experiente de viata. In plus, vassi, nu uita ca tu esti oaspete AICI.
Comment by Florin— ianuarie 31, 2010 #
Scuza-mi limbajul obscen, dar nu vad cum sa ma exprim altfel…
@Vassi…bai frate, deci din ce pizde iesiti ma voi astia asa rasiriti? ma jur ca nu-mi dau seama…
Comment by Gabi— ianuarie 31, 2010 #
trist dar adevarat ! altii sunt teribilisti consuma droguri legale sau ilegale altii o ard aiurea in pareri si numai pot ei de binele altora ce pot sa spun smecher !
Comment by cul— februarie 3, 2010 #
Da, altii promoveaza pornografia..
Comment by Florin— februarie 3, 2010 #
p.s. – faza cu „drog de tranzot” e un bullshit, in plud de la iarba NU AI CE SA PATESTI, indiferent de cantitate (se aplica si pt „h” )
Comment by Snowblind— februarie 6, 2010 #
p.p.s. – daca esti atat de idiot sa-ti injectezi ceva de la spice shop cand NU este facut pt asta si cand nici nu stii ce are in compozitie sincer ii faci un bine omenirii ca te omori. Asa ca nu sice shopurile fac „victime” ci idiotii care-si injectaeaza cacaturi care nici nu sunt facute pt asta
Comment by Snowblind— februarie 6, 2010 #
Nu tre sa existe magazin de Legale ca sa cumperi,pana acu nu era,dar cunosteam f multi care se spargeau.Plus ca…aia nu se baga in vena…ce plm,nu e in stare sa citeasca cum se foloseste,sau sa-l intrebe pe ala,dar el se „sparge” sa fie trendy?
Comment by sunttru— februarie 7, 2010 #
dc sunteti prosti? avem si noi ceva bun si voi vreti sa fie interzis……nu numai copii de 14-15 ani trag….trag si altii…..multa lume se distreaza cu asa ceva, fara sa pateasca nimic….nu ar trebui inchise din cauza unora care au ajuns la spital ca au tras si s-au speriat….de acum abtinetiva oamenilor de la comentarii de genu.
Comment by SHobY— februarie 7, 2010 #
eu sunt deacord cu drogurile USOARE legalizate. Dar sa fie DROGURI. Nu niste porcarii vandute ca substituenti. Ai vazut tu pe cineva mort din ”supradoza de MAria” ? Ei, asta se intampla cu acele rahaturi care se vor interzise.
Comment by Florin— februarie 7, 2010 #
baaaaaaaaaa! aveti filme proaste rau de tot! ce plm v-ati trezit voi sa comentati de spice-shop-uri cand nu stiti nici macar sa scrieti?
auzi cica alea legale sunt din SUBSTANTE CHIMICE! hahahhaha! si painea e din substante chimice, prostii lumii! si mai stii ceva? cred ca exista si oameni care mor de la paine! vorbiti si voi de hi5 sau de ce telefoane noi au mai aparut, ca nu va pricepeti chiar la toate!
Comment by Sofistricat— februarie 9, 2010 #
Ia citeste tu din nou, si poate intelegi ceva. Pana una lata, invata sa te exprimi, sau nu vei mai posta aici 🙂
Comment by Florin— februarie 9, 2010 #
Ei, nu va mai certati
http://www.realitatea.net/vanzarea-plantelor-etnobotanice-ar-putea-fi-interzisa_698674.html
Comment by Tavi Moromete— februarie 7, 2010 #
Ce treaba aveti voi cu pe ce dau uni bani si cum isi castiga altii banii. Daca nu va plac produsele nu cumparati. Cine va credeti: Filip de la CNA ?
Comment by mantra— februarie 8, 2010 #
Mantra@. Stai lin ca nu ne facem griji pe ce dai tu banii, si nici nu ne intereseaza. Unii dintre noi privesc problema din perspectivei ca Ei la randul lor au copii.
Comment by Florin— februarie 9, 2010 #
[…] | Leave a Comment Tags: In afara legii, Spice-uri, Spiceurile Ilegale Prin Lege Asa cum spuneam AICI , Spice-urile au devenit in sfarsit ilegale. Asta nu e o lege impotriva ”drogurilor […]
Pingback by Spice-urile Au Devenit Ilegale Prin Lege « World Changed— februarie 9, 2010 #
frate…..in primu rand ai zis treaba aiurea tare cu 60 70 lei un cui la spice…pffff un cui e maxim 30 35 ai dreptate cu partea ta cu maria has cv bun dar problema la multi e ca thc-ul ala sta mult timp in sange si nu se stie cand vei face un control! {pac sare pe foaie} cu ala de zici ca are efectu de de ex… plm asa e o pastila de ex nu bun ci mediu e 80 lei si nu are mai mult de 0,5g! pe cand cu 80 lei iti iei cv la fel ca ex-ul numa ca pisat la cristal si cam 0.7 cea ce este numa bn pt o seara in 2 la o petrecere!……..si la efectele pe care la da un spice fata de o treaba buna gresesti un pic,efectu de moment este la fel numa ca spice-urile au un gust naspa si dupa dau somnolenta!…..Sa iti mai revizuiesti un pic sursele!
Comment by power user— februarie 9, 2010 #
Uite un om care stie sa-si sustina ideile fara sa injure pe careva. Poate ca ai drreptate cand vine vorba de senzatiile pe care ti le da produsele de la Spice-uri, eu n-am incercat. Cat despre PRETURILE practicate in GL, iti spun sigur ca astea erau.
Comment by Florin— februarie 9, 2010 #
Si eu am fost consumator de spiceuri . Intr-un an de zile aproape am fumat numai de la spiceuri aproape in fiecare zii si nu mia fost rau decat in seara de revelion pentru ca am si baut foarte mult.!!! nu spiceurile sunt de vina pentru persoanele care ajung la spital ci persoanele sunt de vina pentru ca nu stiu la ce cantitate sa se opreasca ! vorba unora dintre voi baga mult si prost sa fie cul sa fie persoane fanki puletsi frezati care prizeaza magic flower ! Am fumat toate natiile care sunt in spiceshop si va zic sincer nam avut tripuri nasoale nu mia fost rau . am ras foarte mult ca asta fac mereu si atata tot . apoi am fumat maria de la un prieten si va dau dreptate ! DIFERENTA E CLARA ! se simte foarte mult ! dar sa le ca de la ele mor toti idiotii
Comment by Tasse— februarie 9, 2010 #
Trebuie sa intelegeti k nu toata lumea este facuta pt asa ceva.Sunt consumator si am bagat cam tot ce se putea si cum se putea si nu am avut probleme asa de mari(decat o usoara dependenta de la heroina). ficare alege cum vrea sa se MAI bine.faza e k trebuie sa nu faci excese.toti ati auzit ce se intampla de la droguri (ce se gaseste pe la noi mai mult): heroina – dependenta si sevraj; cocaina – dependenta si prajire + disperare; iarba – haz si atat ; K – retardare totala(lol); cat despre astea legale…plantele alea de fumat sunt ok, mult mai slabe decat iarba sau has-ul; iar prafurile(care sunt administrate sub toate formele dupa bunul plac) iti dau o senzatie ok, ceva de genul extasy sau un pic de cox, nu sunt intradevar recomandate in exces si in combinatie cu alcool(vb din experienta).Singura problema e k dupa ce s-a dus efectul iti da o stare de depresie si stai numai cu gandul k ai mai vrea iar sa simti senzatia care este de scurta durata.Mai e si faptul k nu mai ai pofta de mancare si nici sa te bagi in pat prea curand nu vei putea, dar daca vrei sa te distrezi si sa mergi in club, toate astea cad. DECI : asa cum spuneam, nu toti sunt facuti pt asta. inainte sa folosesti ceva intereseaza-te cum se face si in ce cantitate….pt k orice lucru in exces face rau si acum nu vb doar despre droguri.Tot ii invinuiti pe cei care vand…ei isi vad de facut bani fratilor…bv lor….singurul lucru pt care ar putea sa fie invinuiti in vreun fel ar fi acela k nu au pus etichete cu MODALITATEA DE ADMINISTRARE SI CANTITATEA ASA K PT RETARDATI. Sincer imi pare rau pt cei care au avut neplaceri de la legale, dar nu am auzit atata tam-tam pt cei ce trec prin chinurile iadului prin asa zisele centre de dezintoxicare sau cand moare un davist. Stima’
Comment by Cosmin— februarie 10, 2010 #
Mare dreptate ai Cosmin , atunci cand vorbesti de asa zisele centre de dezintoxicare. Uite aici ceva pe tema asta, si sa-mi spui daca recunosti ”tratamentul”. https://worldchanged.wordpress.com/2010/02/05/ce-nu-face-statul-pe-hartie/
Comment by Florin— februarie 10, 2010 #
da man…cam asa ceva se intampla…s-au mai schimbat unele chestii,dar tratamentul in sine e un kkt.
Comment by Cosmin— februarie 16, 2010 #
Nu e asa daca fumezi iarba sa incepi intravenos 😉 , fumez iarba de 6 ani si nu am bagat absolut nimic inafara de iarba ! fara legale nar mai fi nik 😉 iar dilari iar panica!
Comment by kataa19— februarie 10, 2010 #
Sunt de aceasi parere ca si tine. Sunt persoane care stiu sa se limiteze numai la iarba,ex.. chestii oarecum controlabile.
Comment by Florin— februarie 10, 2010 #
florin….aproape totu este controlabil nimik nu ne da in cap sa luam iar iar si iar…..”Kataa19″ probabil ca il multumeste foarte mult „doar iarba” de nu a incercat si altcv bravo lui![tot respectu]………comunicam!
Comment by power user— februarie 10, 2010 #
Asa e 🙂
Comment by Florin— februarie 10, 2010 #
Dupa parerea mea unii sunt niste cocalari teribilisti de varste diferite care au ajuns la spital si la TV din propria prostie (eu personal n-as asculta de „intamplarile” acestora prezentate la tv, da ma rog); unora nici nu le trece prin cap sa se „drogheze” pt ca nu au de ce si nu este un subiect pt ei; unii nu se pot opri; unii sunt impotriva lor numai din cauza cuvantului „drog”, fara sa incerce odata sau macar sa se documenteze; unii sunt parinti; altii au trecut prin drame….o lista fara limite. Ce avem toti in comun? (in afara ca ni-se rupe in 14 de cei pe care nu-i cunoastem) Vieti diferite, varste diferite, trairi diferie, pareri diferite si ,desigur, perceptii diferite. Ceea ce vreau sa spun e ca nu spiceurile sunt de vina, ci oamenii care nu isi asuma riscurile, nu se gandesc inainte sa faca ceva, iar dupa aia arata cu degetu.
Comment by Cineva— februarie 10, 2010 #
Personal nu ma deranjeaza spice-urile… fumez… e adevarat… dar in cantitati limitate… cum ar trebui sa fumeze multi… la 2 zile o tigara cu un prieten.. asta e norma mea.. e deajuns sa ma simt bine pt 1 ora.. si dupa aia plec acasa linistit :)… nu sunt deacord cu inchiderea spice-urilot.. doar pt ca nishte indivizi nu stiu cum sa foloseasca asa ceva… stiu multa lume.. care se comporta k mine.. asa k … nu m-ai am ce spune 😛
Comment by cineva...— februarie 10, 2010 #
Si asta e adevarat 🙂
Comment by Florin— februarie 10, 2010 #
la 2 zile un cui asta spui tu moderat?
Comment by power user— februarie 11, 2010 #
2 zile la un cui ala spice-shop e foarte ok , bine aici conteaza mult si cantitatea pe care o pui in cuiul respectiv
Comment by Vld— februarie 13, 2010 #
salut sa le stearga de pe fatza pamantului pe toate folositzi frate droguri nu tentative de droguri fumatzi iarba ca nu face rau nu mancarea pt porci
Comment by ronny2008— februarie 15, 2010 #
si eu am un baietel d aproape 2 ani si nu as vrea sa moara fara sa guste din unele placeri ale vietzii fumez iarba de 12 ani si nu am murit nu am cosuri nu sant imbatranit……
Comment by ronny2008— februarie 15, 2010 #
Si eu sunt deacord , lasati draq spice shop-urile si fumati iarba adevarata nu salvie sau nu mai stiu eu ce tampenii. Corect iarba e ilegala dar cel putin sti sigur ca nu ajungi in spital din cauza ei.
Comment by shugu— februarie 16, 2010 #
Hmmm,nu copiii sunt vinovati ca se ajunge pana acolo incat sa se „drogheze”.In cea mai mare parte,anturajul,si de aici nu mai dezbat tema ca parintii ar trebui sa verifice si sa le asigure copiilor un mediu de incredere in ei,in familie si in sansele lor in viata.Cunosc adolescenti care nu sunt copii rai,doar prea libertini si plini de „cool-ism”(nici nu cred ca exista termenul,in fine).oricum,buna postarea ta,la mai multe.
Comment by Love— februarie 17, 2010 #
cat de nociv este bonzaiu?
Comment by cosinus— martie 1, 2010 #
nu cred ca exista o scara ierarhica care precizeaza cat de nociv este planta x ,daunator este si tutunul…daca consumi rar bonzai nu ai de ce sa te temi. cu prafurile e mai problematic,creeaza dependenta daca sunt consumate frecvent. bafta !
Comment by azdrom— iunie 14, 2010 #
Pai daca au existat persoane care au murit de la prafurile alea, eu spun ca exista o anumita scara. Iar acea scara spune ca sunt PERICULOASE. N-ai sa auzi vreodata de unu care a crapat de la o supradoza de Marijuana 😀 Nu ? Pana la urma despre asta e vorba : Tinerea sub control strict a unor substante care prin asa zisul lor efect, te atrag.. in schimb poti sa o mierlesti.
Comment by Florin— iunie 14, 2010 #
In alte tari se fumeaza si se prizeaza la liber… produse din magazine „spice” si nu e problema…Nu se poate ca toata lumea sa fie de acord cu plantele halucinogene,cu „drogurile” uoare.
.
Nociv este si tutunul care afecteaza mii de romani nu putem vb. de cat de nociv este produsul x din spice shop
FIECARE E LIBR SA ALEAGA
bafta !
[AICI nu ai sa-ti faci reclama]
Si eu sunt deacord cu legalizarea drogurilor usoare. Atentie, am zis DROGURI USOARE, nu mizerii vandute PE POST DE DROGURI USOARE ! [Moderat de ”gazda”]
Comment by azdrom— iunie 13, 2010 #
ok,scuzele de rigoare…
Comment by azdrom— iunie 14, 2010 #